sobota, 23 czerwca 2012

No to napisze troszkę o kosmetykach Fruttini które miałam i mam zamiar jeszcze do nich wrócić i o o tych których nie miała ale chce mieć ;)


Fruttini - Cherry Vanilla - Body Butter - masło do ciała 

 

 To chyba jedyne masło do ciała które nigdy mi sie nie znudzi ! ;) A miałam jeszcze malinowe ;P

Ma piękny zapach który dość długo utrzymuje sie na skórze ;)

Moją skórę dobrze nawilżał ;) a należę raczej do osób ze skórą średnio suchą :D

Jak pokończą mi sie balsamy na pewno kupie to masło ;)) 

 PLUSY:
-  zapach
- Dobre nawilżenie
-  opakowanie - 500ml
- cena - 25zł na promocji po 18 zł
- zapach utrzymuje się na skórze - nie ulatuje od razu
- przyjemna, lekka konsystencja, dobrze się rozprowadza
- szybko się wchłania
- nie pozostawia tłustej/lepkiej warstwy na skórze
- wygodnie otwierający się słoiczek

 

Fruttini-balsam do ust cherry  vanillia

 

Opakowanie to słoiczek 15 ml ;) Jak dla mnie to mało :D ponieważ ja jestem maniaczką nakładania na usta błyszczyków balsamów pomadek typu nivea :P Zawsze szybko mi sie kończą ;))
Jest dość wydajny i za to plus ;)
ładnie pachnie ;)
Po nałożeniu na usta czułam lekkie grudki ale jak dla mnie ok ;)
Nie lepi się ;)
Ustom nadaje delikatny kolorek ;))

Plusy:

-zapach  
-wydajny
-kolor 
-wygładza usta < mam takie odczucia>


 Fruttini body spray Cherry i Vanilla


 
  
 Pierwszy raz spotkałam ją dość dawno temu :P miała tylko 2 opakowania i zaprzestałam kupowania ;)
Pierwsze spotkanie wyglądało tak :P wpadłam z chłopakiem <obecnie meżem> do drogerii gdyż szukałam nowej mgiełki i moim oczom ukazała sie ona :) cudna w zapachu i w fajnym opakowaniu ;) od razu trafiła do koszyka i do mego serca ;)

Zapach ma cudny, lecz przy większym jego użyciu staje sie bardzo mocny i drażniący ;P
Na skórze utrzymuje sie cały dzień, na ubraniach dużo dłużej wiec lepiej psiknąć się raz niż nie wiadomo ile ;PP

Wydajność jest bardzo dobra- wystarczy mała odrobina i pachnie sie jak byśmy się całe tym oblały ;)
Przy małym spryskiwaniu ciała codziennie starcza na kilka miesięcy ;))

Fruttini żel pod prysznic malinowo-kremowy 
 
Właśnie w tamtą sobotę skończył mi się ...
No cóż kupie nowy :))

Pieknie pachnie dobrze nawilża skórę, fajnie się pieni ;)
Zawiera  witaminy b3 i b5.
Prysznic z nim to sama przyjemność ;))

 Opakowanie bardzo praktyczne z plastikowym haczykiem, ułatwiającym zawieszenie gdzieś kosmetyku oraz z silikonowym zaworkiem, który uniemożliwia wyciekanie żelu. 


 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz